Magasinet Kongeblå 3 er på gaden

Tredje udgave af Kongeblå er på gaden
Lyngby Boldklubs eget magasin, Kongeblå, er offentliggjort og husstandsomdelt, og der venter endnu en gang læserne en masse spændende historier om stort og småt i Lyngby-Taarbæk Kommune
Temaet for denne udgave af Kongeblå er ’Oplev Lyngby’, og derfor byder vi denne gang på talrige spændende historier om, hvad der rører sig, og hvad der er at opleve i Lyngby-Taarbæk Kommune. Vi har både snakket med gamle kendinge, som har været en del af kommunen i mange år, og vi har undersøgt nogle af de nye tiltag og oplevelser, som forhåbentlig er kommet for at blive. Alt i alt er det blevet til mange gode historier, som vi håber, at I som læsere vil nyde.
På sportssiden kan man blandt andet læse om Lyngby Boldklubs assistenttræner, Thomas Nørgaard, om det tidligere Lyngby-talent og nuværende Bundesliga-spiller Frederik Sørensen, og om dengang i 2007, hvor De Kongeblå rykkede op i Superligaen for første gang efter konkursen blot 2.000 dage tidligere. Derudover er det i år Idrættens År i Lyngby-Taarbæk Kommune, og vi har derfor taget os en snak med de mange frivillige ildsjæle rundt omkring i klubberne, som dagligt knokler for at få foreningslivet til at hænge sammen.
På oplevelsessiden kan man læse om nogle af kommunens tunge, etablerede navne som eksempelvis Dyrehavsbakken og Klampenborg Galopbane, mens der også er portrætter af Lyngby Storcenters nye foodcourt, bageren Konditoriet og spillestedet Templet, som har fået ny spillestedsleder. I kan desuden møde succesfulde Grunk Event og få anbefalet vin, film og bøger, så der burde været noget for enhver smag i denne tredje udgave af magasinet. Magasinet Kongeblå distribueres til lokalområdet, til medlemmer af moderklubben samt i handelslivet og på Lyngby Stadion. I alt udkommer der 25.000 eksemplarer af magasinet.
Er man ikke blandt de heldige, som har modtaget magasinet med posten, kan man læse det online via dette link, og ellers er der blot tilbage at ønske rigtig god fornøjelse med tredje udgave af Lyngby Boldklubs eget magasin, Kongeblå.