Alle mand på stadion!

Danske Bank og Nordisk Film støtter op om Lyngby Boldklubs bestræbelser på sejr i søndagens topkamp mod Vendsyssel FF. Derfor er de to sponsorer gået sammen med De Kongeblå for at skaffe massiv støtte på lægterne til den vigtige hjemmekamp.
På søndag tørner Lyngby Boldklub sammen med Vendsyssel FF i en vaskeægte topkamp på Lyngby Stadion. De Kongeblå jagter point i topstriden mod en direkte konkurrent, og derfor er Lyngby Boldklub og to af klubbens samarbejdspartnere, Nordisk Film og Danske Bank, gået sammen i et fælles budskab: Alle mand på stadion!
Nordisk Film støtter De Kongeblå ved at give et ekstra incitament til at købe en billet til kampen. Med en kampbillet i hånden giver Kinopalæet i centrum af Lyngby således gratis popcorn til din film fra den 16. november og måneden ud. Tilbuddet gælder kun i Kinopalæet.
Danske Bank i Lyngby er kampsponsor til opgøret, og for at bidrage til den gode stemning på stadion har bankens afdeling i Lyngby sponseret 1.000 fribilletter, der distribueres i Danske Banks afdeling på Lyngby Hovedgade samt af Lyngby Boldklub på DTU og i Lyngby Storcenter på lørdag. Her kan du møde et par af Lyngby-spillerne hos Mr. Harris og Tiger of Sweden fra klokken 13.30-14.30 – og gå hjem med en autograf og en fribillet til kampen.
Køb din billet til kampen allerede nu! Klik her!
Lyngby Boldklub takker for støtten og håber på at se masser af folk og stemning på Lyngby Stadion på søndag!