Alexander Munksgaard i Lyngby sæsonen ud

foto: fodboldbilleder.dk
Alexander Munksgaard i Lyngby sæsonen ud

Lyngby Boldklub har lavet en lejeaftale med højrebacken Alexander Munksgaard fra FC Midtjylland, der er at finde hos De Kongeblå sæsonen ud

På transfervinduets sidste dag har Lyngby Boldklub suppleret de defensive geledder med en ny mand til positionen på højre back. 18-årige Alexander Munksgaard fra FC Midtjylland tiltræder på en lejeaftale for resten af sæsonen, hvilket glæder cheftræner David Nielsen:

”Alexander har sin unge alder til trods bevist, at han er klar til at spille Superliga, og han kommer hertil med en nådesløs vilje til at skabe sig en fodboldkarriere og få succes for os. Alexander vil med sin væremåde også være med til at løfte og inspirere vores egne unge spillere. At Alexander så tilmed klart har ønsket at komme til Lyngby, er jeg meget glad for,” fortæller David Nielsen.

Alexander Munksgaard har allerede markeret sig stærkt i FC Midtjylland, blandt andet i UEFA Youth League og på ungdomslandsholdene, hvor backen står noteret for 32 landskampe.