Vendsyssel FF venter i sidste playoff-runde

Efter samlet nederlag til Randers FC, så venter nu to vigtige opgør mod Vendsyssel FF om at blive i Superligaen. Kamptidspunkterne for de t0 playoff-opgør er fastlagt, hvor vi starter ude på Nord Energi Arena torsdag den 24. maj kl. 18:00, og vi slutter hjemme i Kongens Lyngby på Lyngby Stadion søndag den 27. maj kl. 16:00.
Man kan købe billet for bare 20 kroner til den afgørende hjemmekamp på Lyngby Stadion søndag den 27. maj kl. 16:00 her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-vff-27-maj-2018
Fra kl. 13:00 i morgen vil der være to gratis fustager øl samt DJ ude foran Klubhuset, som Friends of Lyngby har været med til at sponsore.
Så kom tidligt og vær med til at modtage Vendsyssel-bussen, så de kan mærke, at de intet får med hjem fra Kongens Lyngby. Og vær med til at sige velkommen til alle De Kongeblå spillere og giv dem den ekstra energi, inden de skal på banen  Vi kæmper sammen for overlevelse til Lyngby!
Skulle vi vinde sammenlagt over Vendsyssel, er vi sikret endnu en sæson i Superligaen. Skulle vi tabe sammenlagt mod Vendsyssel, så venter næste sæson i 1. division.
Lyngby Boldklubs program den kommende uge:
Torsdag den 24. maj kl. 18:00: Vendsyssel FF vs. Lyngby Boldklub (1. Alka Superliga playoff-opgør om op- og nedrykning)
Søndag den 27. maj kl. 16:00.: Lyngby Boldklub vs. Vendsyssel FF (2. Alka Superliga playoff-opgør om op- og nedrykning)
Du kan købe billet for bare 20 kroner til den afgørende hjemmekamp på Lyngby Stadion søndag den 27. maj kl. 16:00 her: http://shop.lyngby-boldklub.dk/kampe/lbk-vff-27-maj-2018
Se også: VIDEO – SAMMEN FOR LYNGBY

Læs også: Kom på stadion for 20 kroner mod Vendsyssel FF
Læs også: Redmark forlænger partnerskab
Du kan se flere billeder og indhold om Lyngby Boldklub på både vores Facebook, Instagram og Twitter.