Invitation til fandebat med Friends of Lyngby og Thomas Nørgaard

Vi ønsker en tæt relation med vores fans, og vi er altid åbne for en god dialog. Derfor vil vi gerne invitere alle vores Kongeblå følgere til klubaften og fandebat i klubhuset på Lyngby Stadion torsdag den 12. april fra kl. 18:00 af.
Her vil Adm. Direktør for Lyngby Boldklub A/S Birger Jørgensen og talsmand for Friends of Lyngby Mads Byder være til stede for at svare på spørgsmål og fortælle om den nye Lyngby-fortælling.
I anden halvdel vil cheftræner Thomas Nørgaard komme forbi og fortælle om situationen i Superliga-truppen og klubben med de sportslige briller. Derefter vil der være åben debat med publikum, der har mulighed for at spørge om stort og småt – alle spørgsmål er velkomne!
Jeppe Højen Petersen, som er vært på Lyngbys fan-podcast ’Altid blå og hvid’ er konferenciers, og vil styre slagets gang fra start til slut.
Planen for arrangementet er således:
18:00 – Velkomst
18:20 – Friends of Lyngby ved Birger Jørgensen og Mads Byder
18:50 – Kort pause
19:00 – Oplæg og debat med cheftræner Thomas Nørgaard
Arrangementet forventes færdigt ved 19:45-tiden. Det vil være muligt at købe mad og drikke. Du kan tilmelde dig Facebook-eventet her.
Læs også: Tag med fanbussen til Sønderjylland!
Læs også: Seks point i tre kampe for ungdomsholdene
Foto (c) Per Kjærbye