QBuy og WeFly er nye medlemmer

Lyngby Boldklub byder velkommen til nye medlemmer
Lyngby Boldklub kan nu tilføje to nye medlemmer til det populære MorgenNetværk.

QBuy og WeFly er navnene på to nye virksomheder, som er nye medlemmer i Lyngby Boldklubs MorgenNetværk. Det er to virksomheder, der hver især bidrager til kreative og innovative løsninger ved hjælp af ny teknologi og digitalisering.

QBuy skaber mobilt indkøbscenter
Virksomheden QBuy har udviklet en mobil app (responsive design), som giver detailhandlen helt nye afsætningsmuligher. Samtidig giver den forbrugerne adgang til et kæmpe, mobilt indkøbscenter – hvor smagdanmark.com er et godt eksempel. Det betyder også, at Qbuy udover medlemskabet i MorgenNetværket, har igangsat et spændende samarbejde med Lyngby Boldklub, CPHbusiness og Vidensbyen om at udvikle konceptet, så det er tilpasset butikkerne i Lyngby, med henblik på at styrke den online handel i kombination med den fysiske handel i butikkerne. Vil du vide mere om QBuy så besøg deres website lige her: https://www.qbuy.net/retailer/ eller skriv til CEO Henrik Holst på hh@qbuy.net.

WeFly
Dronevirksomheden WeFly udbyder seriøse videoproduktioner fra luften gennem droneflyvninger. WeFly anvender droner, kameraer og software løsninger af forskellig art som arbejdsværktøjer til at levere præsentationer – både spillefilm, corporate film, reklamefilm og events. Kompetencerne er ikke at tage fejl af og den unge vækstvirksomhed har allerede bl.a. løst opgaver for brands som Jeduan, Topdanmark, Altan.dk og Power. Du kan se casene på deres website www.wefly.dk.
Ejer af WeFly Kasper Bække Due glæder sig til at blive en del af MorgenNetværk: ”Vi ønsker at koble os på et stærkt og kendt brand som Lyngby Boldklub og ser frem til at opbygge stærke relationer til klubbens partnere gennem netværksarrangementerne og herigennem skabe nye forretningsmuligheder."
I forbindelse med det nye partnerskab har WeFly også været på besøg på Lyngby Stadion og taget en række flotte billeder fra luften, som du ikke skal snydes for.

Vil du med til MorgenNetværk?
Næste gang MorgenNetværket mødes er onsdag den 18. januar kl. 7 – 9, hvor der er Kick-off på den nye sæson. Hvis du vil med som gæst, så tag kontakt til Business Brand Manager Pernille Vaaben Nielsen på pvn@lyngby-boldklub.dk.