Lyngby Boldklub har åbnet salget for den nye Lyngby-trøje og sæsonkort til Superligaen

foto: fodboldbilleder.dk / Adidas
Salget af sæsonkort og den nye trøje er startet
Lyngby Boldklub har åbnet for salget af sæsonkort og lancerer samtidig de nye Lyngby-trøjer fra Adidas. Det hele sker på en ny shop-portal leveret af Combine.
En ny sæson står for døren, og mandag den 20. juni er på mange måder et startpunkt for det eventyr, der venter De Kongeblå i landets bedste fodboldrække. I dag starter Superligaholdet således op med sommerens første træning, og samtidig åbner vi for salget af de nye Lyngby-trøjer samt sæsonkort til Lyngby Stadion.
I den nye sæson vil et sæsonkort til voksne kunne erhverves for 1.025 kr. for en ståplads og 1.325 kr. for en siddeplads, mens børn under 16 år, studerende og pensionister kan få en ståplads til samtlige kampe for 725 kr. og en siddeplads for 1.025 kr. Som noget nyt får seniormedlemmer af moderklubben desuden rabat på sæsonkort, således at de kan købe det til samme pris som børn under 16, studerende og pensionister. Har du tidligere haft en fast plads skal denne reserveres påny. Vi sender alle sæsonkortene samlet frem mod sæsonens første kamp den 16. juli.
Dagens lanceringer sker i øvrigt på en helt nyt shopportal, leveret af virksomheden Combine, der er BusinessPartner i Lyngby Boldklubs konsulenthus. Der er tale om en samlet løsning til billetter, sæsonkort, trøjer og merchandise, så fremover skal du kun handle på denne ene portal. Du finder shoppen på shop.lyngby-boldklub.dk.
Se den nye Lyngby-trøje!
Dagens helt store nyhed er dog formentlig offentliggørelsen af de nye spillesæt til Superligasæsonen. Lyngby Boldklub har netop forlænget samarbejdet med Adidas og Unisport, og i den forbindelse designet nye trøjer til Superligaen. Kvaliteten har fået et gevaldigt spark opad, og som altid får du den originale spilletrøje i den uovertrufne Adidas-kvalitet, når du handler trøjer hos os eller hos Unisport. Du finder de nye trøjer via dette link
Bemærk at den nye Lyngby-trøjer først er på lager i uge 28. Bestillinger foretaget inden da behandles hurtigst muligt derefter.
Nye billetpriser
Er du endnu ikke helt overbevist om værdien af et sæsonkort, så er det naturligvis også fortsat muligt at købe billetter til kampene stykvis. Billetterne koster i den nye sæson 100 kr. for voksne, hvis de købes i forsalg online, mens børn under 16, studerende og pensionister får entré for 70 kr. ved samme fremgangsmåde. Vælger man i stedet at købe sin billet i billetskuret på stadion, skal man som voksen slippe 130 kr., mens børn under 16, studerende og pensionister skal af med 100 kr. Alle priser gælder for alle hjemmekampe i Superligaen og DBU Pokalen – uanset modstanderen.
Nyt Klub Lyngby-format
Fanpanelet og Lyngby Boldklub er blevet enige om at nedlægge den betalte version af Klub Lyngby og kun have en fanklub-model. Den bærer kort og godt navnet Klub Lyngby og er gratis for alle. De gamle fordele, der fulgte med ved at købe et betalt medlemsskab, er i stedet flyttet over til sæsonkortholderne. Alle eksisterende medlemmer af Klub Lyngby BASIS og Klub Lyngby PLUS er automatisk overgået til det nye format. Er du endnu ikke meldt ind kan du gøre det gratis ved at klikke her.

– OVERSIGT –

SÆSONKORT
Voksne:
Ståplads = 1.025 kr.
Siddeplads = 1.325 kr.
Børn under 16 år
Siddeplads = 1.025 kr.
Pensionister
Siddeplads = 1.025 kr.
Studerende
?Siddeplads = 1.025 kr.
Bemærk at du skal være studerende på købsdatoen for at kunne benytte tilbuddet. Du skal ligeledes medbringe dit studiekort og vise det sammen med dit sæsonkort, når du skal ind på Lyngby Stadion. Studiekortet skal være gyldigt i hele eller dele af sæsonen 2016/17, som regnes fra 1. juli 2016 til 30. juni 2017.
Seniormedlemmer i Moderklubben
?Siddeplads = 1.025 kr.
Bemærk at du skal være indmeldt på købsdatoen for at kunne benytte tilbuddet.
BILLETSALG
Forsalg, online:
Voksne: 100 kr.
Børn U16: 70 kr.
Pensionister: 70 kr.
Studerende: 70 kr.*
Billetsalg, stadion:
Voksne: 130 kr.
Børn U16: 100 kr.
Pensionister: 100 kr.
Studerende: 100 kr.*
*) Studiekort skal være gyldigt på kampdagen og fremvises i indgangen sammen med din billet.
Priserne gælder til alle hjemmekampe i Superligaen og DBU Pokalen – uanset modstanderen.