Byd velkommen til Magasin og Clean Up

Lyngby Boldklub indgår partnerskaber med Clean Up og Magasin

Den positive kommercielle udvikling forstætter i Lyngby Boldklub, som netop har indgået nye partneraftaler med rengøringsvirksomheden Clean Up og Magasin i Lyngby.

Forårssæsonen står for døren. Om mindre end to uger fløjtes første kamp i gang på stadion og Lyngby Boldklub er klar til at invitere nye partnere indenfor i Loxam Loungen. Her kan man møde alle de nye partnere, som klubben har fået henover vinteren og 12 dage før kick-off tilføjer vi endnu en gæst til listen.

Det drejer sig om rengøringsvirksomheden Clean Up, der har tegnet et LB Partnerskab med De Kongeblå – et partnerskab, der kombinerer hospitality og annoncering med relationsskabende adgang til Lyngby Boldklubs netværk af samarbejdspartnere.

Magasin tilbage i Lyngby Boldklub
Foråret byder også på tredje udgave af det populære ”Magasinet Kongeblå”, der rammer postkasserne til april, og det er med en – for Lyngby Boldklub – ganske speciel annoncør som del af bladet. Klubbens tidligere hovedsponsor og mangeårige partner Magasin i Lyngby er nemlig tilbage i Lyngby Boldklubs netværk som eksponeringspartner.

Magasin var op gennem 70erne og 80erne blandt klubbens absolut største samarbejdspartnere og da Lyngby i 1983 kunne lade sig kåre som Danmarksmestre var det med Magasin på trøjen. Det var også Magasin, der var primus motor uden for banen i forbindelse med Lyngbys historiske opvisningskamp mod Arsenal den 15. maj 1979.

Hvis du, ligesom Magasin, kan se dig selv være en del af Lyngby Boldklubs flotte magasin, så kontakt André Nitze på an@lyngby-boldklub.dk og hør nærmere.