Kom med på mountainbike- og netværkstur

Mountainbike- og netværkstur med Lyngby Boldklub
Lyngby Boldklubs Morgennetværk inviterer til Mountainbike- og netværkstur til Hareskoven for medlemmer og inviterede gæster søndag den 22. november kl. 10.
Mød medlemmerne i netværket på slap line og styrk dine relationer samtidigt med, at du har mulighed for at opleve nogle af de ukendte steder og områder på en guidet mountainbiketur i Hareskoven.
Mountainbiketuren er for alle. Den kræver ingen forkundskaber eller udstyr. Turen er struktureret så alle kan være med, og vi fokuserer på den gode oplevelse tæt på naturen. Guiderne tilrettelægger dagen med en god veksling mellem sjov og udfordringer.
Man kan leje alt derude (cykel, hjelm og drikkedunk) for 250,- inkl. moms og behøver derfor ikke at medbringe noget selv. Det er en fordel at cykle i løbesko samt medbringe tørt skiftetøj samt en chokoladebar eller lignende.  For deltagere med egne MTB-cykler er turen gratis.
For at give medlemmer og gæster en god oplevelse samt et minde om dagen, så vil Mox Media optage film og billeder fra turen!

Vi mødes hos MTB-Tours, Gammel Hareskovvej 321, 3500 Værløse. Her er der fine faciliteter som en velassorteret butik med cykler og udstyr, hyggelig gårdhave, toiletter, værksted, cykelvask m.v. Selve Hareskoven ligger lige uden for døren. Det gør S-togs station Hareskoven også, hvis du kommer med offentlig transport! Arrangementet slutter kl. 13.00.
For tilmelding sendes en mail til André Nitze til an@lyngby-boldklub.dk med det antal man kommer. Tilmelding er bindende.