Klubbens partner WebEx leverer løsningen til Lyngbys nye profil

Lyngby Boldklub lancerer nyt website
I samarbejde med BusinessPartner WebEx præsenterer Lyngby Boldklub idag et spændende nyt website, der i højere grad end tidligere visualiserer Lyngby Boldklubs visioner om at være kendte for sport, business og kommunikation.
Klubbens fans, partnere og øvrige interessenter kan fra i dag af se frem til at besøge et nyt, moderne og mere brugervenligt website når de besøger Lyngby-Boldklub.dk. Websitet er udviklet af virksomheden WebEx, der leverer hjemmesideløsninger og søgeoptimering til de danske virksomheder. Sammen med kommunikationsafdelingen i Lyngby Boldklub har de over de seneste måneder udviklet på De Kongeblås nye hjemmeside, der i dag er gået i luften.
Ud over at fremstå flottere og mere informativt er siden nu også er blevet tilpasset mobile enheder. Lyngby Boldklubs fokus på førsteholdets rejse mod Superligaen, det allerede velkendte talentarbejde og den nye business-strategi er ligeledes bragt sammen allerede på forsiden, og Lyngby Boldklub har som del af strategien inkluderet en business-nyhedsstreamer, der i toppen af alle sider eksponerer seneste nyt fra vores partnere.
Formidlingen af nyhederne fra Lyngby Boldklub sker enten skrifligt gennem et lækkert, visuelt og let overskueligt design eller via klubbens WebTv, der allerede har nået flotte milepæle. De sociale medie-platforme er ligeledes blevet integreret. Formålet er her at give besøgende en ekstra oplevelsesdimension.
Fra Lyngby Boldklub vil vi blot sige god fornøjelse med vores nye hjemmeside!