Lyngby opruster det kommercielle hold

Lyngby Boldklub fortsætter den kommercielle oprustning og har ansat fire nye forretningsudviklere samt salgschef Morten Dolleris, der får ansvaret for klubbens salg- og forretningsudvikling.

Sportsligt har Lyngby Boldklub kurs mod Superligaen, men også uden for kridtstregerne er klubben i rivende udvikling. For at udvikle klubben kommercielt har De Kongeblå nu tilknyttet yderligere fem personer – herunder salgschef Morten Dolleris, der får ansvaret for de nu 8 forretningsudviklere og dermed bliver han ansvarlig for klubbens salg og forretningsudvikling.

”Vi har høje ambitioner på hele klubbens vegne, og vi har allerede nu hævet Lyngby Boldklubs kommercielle indtægter på partnerskaber markant. Men vi skal naturligvis videre endnu, og derfor er jeg glad for at kunne byde fem nye medarbejdere velkommen til vores klub” fortæller adm. direktør Dennis Poulsen.

Med de nye ansættelser kan Lyngby Boldklubs partnere glæde sig over et yderligere ressource- og kompetenceløft i klubben. I alt råder Lyngby Boldklubs kommercielle afdeling over 12 personer, der arbejder på at skabe værdi for partnerne – navnlig de nye BusinessPartnere, der er kommet til Lyngby Boldklub siden april.

”I arbejdet med vores partnerskaber er vi gået nye veje, og denne personaleudvidelse er et led i den plan vi har for vores klub. Vi skaber allerede nu resultater, og for at kunne blive ved med at gøre det kræves kompetencestærke ressourcer. På denne måde kan vi uden tvivl løfte os yderligere kommercielt” fortæller Dennis Poulsen.

Morten Dolleris har en lang baggrund som salgsleder inden for IT og telebranchen, senest som Business Unit Director for B2B-salg hos virksomheden IpVision. Hans erfaring med håndteringen af kunder, leverandører, partnere og personale kommer allrede fra i dag af Lyngby Boldklub til gode – Morten Dolleris og de fire nye forretningsudviklere havde således første arbejdsdag i torsdags.