Hill-Madsen overlader tøjlerne til Hellerup Finans

Lyngby-direktør og hovedaktionær Christian Hill-Madsen opgiver at få rejst penge til Hellerup Finans, og meddeler sin afsked som direktør for Lyngby Boldklub A/S.
Efter en turbulent periode med mange medieskriverier om Lyngby Boldklub er der i dag indgået en aftale mellem ledelsen i Lyngby Boldklub og Hellerup Finans A/S. Aftalen betyder at direktør Christian Hill-Madsen overdrager sine aktier til Hellerup Finans og fratræder sin stilling – det sker af hensyn til klubben:
”Jeg vil ikke stå i vejen for de fantastiske sportslige og kommercielle takter, som Lyngby Boldklub A/S har vist i det seneste år. Mit håb er, at der nu kommer ro på bagsædet, og at de dygtige medarbejdere i såvel den sportslige som den kommercielle afdeling får tid og mulighed for at forsætte med at få forløst det potentiale, som der ligger i Lyngby Boldklub”.
”Jeg afleverer klubben i sportslig og kommerciel intakt tilstand. Vi har arbejdet knaldhårdt på at finde en acceptabel løsning, så Hellerup Finans kunne være trådt ud af Lyngby Boldklub A/S. Det betragter jeg ikke længere som værende realistisk, og derfor har jeg i dag meddelt, at jeg fratræder med øjeblikkelig virkning, og at mine aktier er overdraget til Hellerup Finans” udtaler Christian Hill-Madsen.
Lyngby Boldklub vil inden for kort tid melde yderligere informationer ud omkring den fremtidige struktur og ledelse – indtil da har klubben og selskabet ingen yderligere kommentarer.