Stadig ledige pladser på fodboldskolen

Der er stadig ledige pladser på årets fodboldskole. Vil du med på Danmarks største og bedste fodboldskole? Har du mod på en sjov, spændende og lærerig uge i sommerferien? Og er du vild med fodbold? Så læs videre her.
Torsdag den 16 januar kl. 9.00 åbnede Lyngby Boldklub for salg af billetter til årets fodboldskole. Salget foregår via Billetnet.dk og Fodboldskolen 2014  er for drenge og piger født i årgangene 2000-2007. Fodboldskolen afvikles i den første uge af sommerferien, som i år er uge 27 – dvs. fra mandag den 30. juni til fredag den 4. juli. Dagene varer fra kl. 9 til 15.
Ugen byder på fem dage med Lyngby Boldklubs "Bedre Børnefodbold"-koncept og giver udover god træning også en masse nye venner og sjove oplevelser. Der er mulighed for at bestille madpakker på forhånd, ligesom Lyngby Boldklub også tilbyder en rigtig god pris på et træningssæt.
Du kan læse meget mere om Fodboldskolen ved at klikke på dette link.