Cheftræneren ser frem til Fredericia-dyst

Cheftræner Johan Lange ser frem til udfordringen mod FC Fredericia og glæder sig til at se sine spillere blive matchet mod et hold, der erklærer sig klar til Superligaen.
Søndag eftermiddag er De Kongeblå tilbage på Lyngby Stadion, når Lyngby tager imod FC Fredericia i endnu en topkamp i NordicBet Ligaen. Blot 2 point adskiller de to mandskaber, der begge har leveret fornuftige resultater. En forskel er dog ifølge cheftræner Johan Lange, at man i Fredericia har øjeblikkelige Superliga-ambitioner:
”Fredericia er et tophold, som inden sæsonen meldte ud at de ville rykke op. De var meget klare i mælet, og det er altid dejligt når folk er ambitiøse. De er jo også med i toppen, så derfor ved vi at det bliver en svær kamp og vi skal være tæt på vores max-præstation for at få det resultat, som vi gerne vil have” fortæller Johan Lange og fortsætter:
”Fredericia har stor fysisk styrke og nogle gode individualister og set over hele oktober måned og starten af november, minus en enkelt kamp, har de leveret rigtigt gode præstationer og resultater. Vi ved, at der venter en svær kamp mod et rigtigt godt hold, der har Superliga-ambitioner i denne sæson. Så vi glæder os til dysten” lyder det fra Johan Lange.
Kampen mellem Lyngby og FC Fredericia sparkes i gang på søndag klokken 13.00. Køb din billet til opgøret ved at klikke her.