Lyngby siger farvel til U19-træner

Thomas Vest Hansen fortsætter ikke sit virke som U19-træner for de kongeblå. Når turneringen starter op efter sommerferien vil der være en ny mand ved roret.
Lyngby Boldklub står overfor en lille rokade blandt besætningen af trænere på U19-holdet. Thomas Vest Hansen, der hidtil har fungeret som U19-cheftræner, forlader Lyngby Boldklub når indeværende sæson er slut, og overladet roret til en ny træner.
”For at få hele vores trænerkabale til at gå op har vi valgt en konstellation, hvor vi prioriterer vores fuldtidsansættelser. Derfor er kabalen denne gang gået op uden Thomas” fortæller Birger Jørgensen og fortsætter:
”Thomas har været her i 2 omgange i flere forskellige jobs og han har som altid vist sig som en dygtig, hårdtarbejdende og lærevillig træner. Han er altid nysgerrig på trænerfaget og trends i spillet, og tilmed har Thomas en andel i både nogle af de nuværende og tidligere spillere, som er kommet igennem nåleøjet i denne branche. Vi siger naturligvis tak for denne gang og ønsker rigtig god vind fremover” fortæller Birger Jørgensen.
Birger Jørgensen oplyser i øvrigt, at den nye U19-cheftræner er fundet, men at der endnu vil gå et par dage inden en offentliggørelse kan finde sted.
Lyngby Boldklub ønsker at takke Thomas Vest Hansen for sit gode arbejde som U19-træner og ønsker held og lykke fremover.