Støt de kongeblå til sejr på søndag

Lyngby Boldklub har brug for maksimal støtte i de kommende kampe, hvis drømmen om en topplacering i NordicBet Ligaen skal opretholdes. Derfor vil der til den kommende hjemmekamp mod FC Hjørring igen være gode tilbud at hente.
På søndag går det nok engang løs på Lyngby Stadion. FC Hjørring kommer på besøg og det er en kamp, der meget gerne skal give 3 point til de kongeblå. Den seneste kamp mod FC Vestsjælland havde stort set alt det, som der skal til at vinde en fodboldkamp – undtagen mål. Derfor håber vi at kunne gentage bedrifterne både på og uden for banen, når Lyngby på søndag møder Hjørring. Denne gang gerne med mål naturligvis.
I samarbejde med kampsponsoren Post Pub vil der derfor være gode tilbud og konkurrencer for alle, der gæster Lyngby Stadion denne søndag. Fra klokken 14-14.30 vil der være tilbud på kombinationen af Lyngby-pølse og drikkevarer for kun 50 kr. Og helt frem til kampstart klokken 15 kan de yngste gå på rov i børneboden, hvor 1 bæger popcorn og en juice kan erhverves for kun 20 kroner.
I børneboden kan man fra kl. 14 til 15 ligeledes hente en lodseddel, der giver adgang til lodtrækningen om flotte præmier – heriblandt Lyngby-trøjer, signerede fodbolde og gavekort til Post Pub. I samarbejde med Post Pub vil et par af Lyngbys spillere ligeledes komme på stadion i pausen og sparke bolde ud til tilskuerne, ligesom der hele dagen er gratis Lyngby-balloner til de yngste i børneboden.
Vi håber med disse tiltag, at se et godt fyldt Lyngby Stadion på søndag. Det bliver ekstremt vigtigt at vinde kampen og betingelserne er absolut bedst med god støtte fra lægterne. Så lad os stå sammen og vinde kampen mod Hjørring – vel mødt!
Tilbud og events mod FC Hjørring:
– Lyngby-pølse + øl/vand for 50 kr. fra kl 14-14.30
– Popcorn + juice for 20 kr. fra kl. 14-15
– Gratis balloner i børneboden fra kl. 14 og så længe lager haves
– Oplæg fra Niels Frederiksen kl. 14.40
– Gratis lotteri med flotte præmier fra Lyngby Boldklub og Post Pub
– Lyngby-spillere sparker bolde ud til publikum i pausen (Sponseret af Post Pub)
Ændrede adgangsforhold:
Søndag er der BT halvmarathon i Lyngby – det betyder, at tilkørsels- og parkeringsmulighederne kan være mere besværlige end normalt. Vi opfordrer derfor alle til at komme i god tid og orientere sig på forhånd.
Lyngby-fans skal være opmærksomme på, at man resten af foråret kun kan benytte Indgang D, som du finder ved siden af Juul & Nielsen Loungen. Udeholdets tilskuere skal benytte Indgang A – hovedindgangen. På grund af ombygningen af Lyngby Stadion vil den gamle FOG-tribune være lukket for tilskuere.