Ayoub Sørensen fuld af selvtillid

Ayoub Sørensens indhop var en af flere afgørende faktorer, da de kongeblå torsdag aften vendte 0-1 til 2-1 mod HB Køge. Kantspilleren glæder sig over sin første scoring siden comebacket.
Ayoub Sørensen vendte for knap en uge siden tilbage fra sin lange skades pause og fik comeback for de kongeblå i kampen mod Skive. Det blev også til spilletid mod FC Vestsjælland, og torsdag aften viste den hurtige kantspiller, at han i den grad er tilbage.
For med et fremragende mål i kampen mod HB Køge var han medvirkende til, at Lyngby Boldklub hentede en sejr på 2-1. "Det er utrolig dejligt og jeg er glad for det. Jeg ved hvad jeg kan og jeg stoler på mig selv, så jeg spiller med meget selvtillid. Jeg har fået meget støtte af mine trænere og får meget tillid, så jeg føler, at når jeg kommer på banen så kan jeg være med til at gøre en forskel" fortæller en glad Ayoub Sørensen.
Kantspilleren er endnu ikke helt klar til at starte inde for Lyngby. Formen skal langsomt bygges op, men Ayoub Sørensen håber alligevel snart at han kan bidrage med endnu mere: "Jeg synes stadig jeg mangler lidt for at spille en hel kamp. I dag spillede jeg næsten en halvleg og forhåbentlig så kan jeg spille en 60-70 minutter næste gang. Jeg mangler en uge til halvanden, så skal jeg nok være hvor jeg bør være" lyder det fra kantspilleren, der selv beskriver sit mål således:
"Det er et spark vi har trænet meget på træningsbanen, så jeg står egentlig lidt uden for feltet og tænker, at det spark kan jeg godt lave. Det lykkedes og så sidder den oppe i krogen så det er jeg glad for Vi kunne godt have vundet mere synes jeg, men det var lige meget om det var 2-1 eller 5-1. Det vigtigste var at få vendt kampen og få de tre point" fortæller Ayoub Sørensen.
Kantspilleren får nu et afbræk fra kampene til at få den sidste form på plads. Lyngbys næste kamp er således først om 10 dage, hvor FC Vestsjælland gæster Lyngby Stadion.