Lyngby mod HB Køge spilles på Lyngby Stadion

Kampen mellem Lyngby Boldklub og HB Køge bliver afviklet på Lyngby Stadion, der takket være taknemmeligt solskinsvejr bliver klar til torsdagens opgør.

Lyngby BKs kamp imorgen, torsdag d. 4. april, bliver afviklet på Lyngby Stadion og ikke på kunstgræs i Virum, sådan som det ellers har fremgået af diverse fodboldmedier. De sidste dages gode vejr har betydet, at banen på Lyngby Stadion nu er klar til at blive benyttet til fodbold i NordicBet Ligaen.

De sidste par dage er der i kulissen blevet arbejdet på 2 løsninger – en på stadion og en i Virum, hvorfor der reelt har været usikkerhed om, hvor kampen skulle spilles. Mandag og tirsdag har pilen peget mere og mere i retning af Lyngby Stadion, så vi er glade for at vi nu har fået en endegyldig afklaring og vi glæder os til igen at kunne byde velkommen på Lyngby Stadion.

For at sikre en kampafvikling uanset spillested valgte Lyngby Boldklub allerede tirsdag at rykke kampen frem til kl. 17.30, så en afvikling i Virum kunne lade sig gøre inden mørkets frembrud. Nu spilles kampen i stedet på Lyngby Stadion, hvilket dog samtidig betyder at opgøret ikke bliver sendt i TV.

Dermed er der alle tiders mulighed for at se de kongeblå i aktion på Lyngby Stadion – vi håber på trods af det lidt tidlige kamptidspunkt at se mange Lyngby-fans på lægterne.