Daniel Stückler bronzevinder ved Aegean Cup

Den unge angriber Daniel Stückler (tv.) har tilbragt den forgangne uge med det danske U16-landshold, der har spillet Aegean Cup i Tyrkiet. Stückler startede inde i alle 4 kampe og var med til at vinde bronze i turneringen.
Det danske U16-landshold har forsvaret de rød-hvide farver ved Aegean Cup i Tyrkiet. Med på turen var den 15-årige offensive Lyngby-spiller Daniel Stückler, og han fik masser af spilletid ved turneringen, hvor Danmark spillede i alt 4 kampe og endte med at snuppe bronzemedaljer.
Stückler var således med fra start i samtlige 4 kampe. De første 2 opgør bød på store sejre – først på 5-1 over Norge og dagen efter på 4-0 over Grækenland, men sidenhen kom danskerne ned på jorden igen, da man tabte til værtsnationen Tyrkiet med hele 0-4.
Nederlaget til trods formåede Danmark at kvalificere sig til bronzekampen, der blev spillet lørdag. Og det lykkedes Danmark at vinde opgøret med 4-2 over Tjekkiet – endnu engang med Daniel Stückler i startopstillingen.
Kampene ved Aegean Cup bringer Daniel Stückler op på i alt 8 ungdomslandskampe for U16-landsholdet. Den 15-årige offensivspiller har tidligere vist målformen for U16-drengene idet Lyngby-spilleren står noteret for 2 scoringer – alle scoret før kampene i den tyrkiske turnering.