Uffe Bech udtaget til U20-landsholdet

Lyngbys offensive talent Uffe Bech er blevet udtaget til det danske U20-landshold, der møder Ukraine og Georgien i venskabskampe midt i oktober.
Med 34 landskampe i bagagen er Uffe Bech blandt de mest rutinerede i truppen, når det danske U20-landshold spiller to venskabskampe den 12. og 16. oktober. Begge kampe spilles på udebane og modstanderne er Ukraine og Georgien.
Allerede på onsdag tager Uffe Bech og resten af truppen til Ukraine, hvor man får de bedst mulige betingelser for at forberede sig. Kampen mod Ukraine spilles fredag den 12. oktober og søndag rejser man så videre til Tbilisi, der er hovedstad i Georgien.
Der spiller man mod det Georgiske U20-landshold tirsdag den 16. oktober inden turen så går tilbage til Danmark dagen efter. Kampene kan i øvrigt blive Uffe Bechs første på U20-landsholdet. Det 19-årige talent har allerede spillet kampe for U21-landsholdet, men mangler altså fortsat sin debut for U20.
Hvis den debut bliver en realitet vil Uffe Bech samtidig melde sig ind i den klub af unge landsholdsspillere, som har spillet på samtlige af DBUs ungdomslandshold.