Lyngby BK arrangerer Pro Soccer School

Lyngby Boldklub gennemfører i skolernes efterårsferie en ”Pro Soccer School” – en fodboldskole, der henvender sig til talenter i årgangene 2000, 2001, 2002 og 2003.
Lyngby Boldklub har igennem de sidste 10 år arrangeret Lyngby Boldklubs Fodboldskole, som gennem tiden har udviklet sig til Danmarks største fodboldskole. Oprettelsen af en ”Pro Soccer School”, som gennemføres for første gang i uge 42, styrker Lyngbys talentskole-arbejde og er for de spillere, som deltager på årgangenes højeste niveau. Det fortæller Pro Soccer School-ansvarlig og chefscout i Lyngby Boldklub Kenneth Santa:
”Forskellen på vores fodboldskole i sommeren og Pro Soccer School er, at Pro Soccer School primært henvender sig til spillere, der deltager på årgangens højeste niveau. Tilgangen er, at man kommer med stor træningsparathed for at lære og træne godt på et højt fagligt niveau, hvorfor trænerne på skolen hovedsagligt vil være vores egne tr&aeaelig;nere fra U12 til U19” fortæller Kenneth Santa.
Pro Soccer School afvikles i uge 42, som er skolernes efterårsferie. Programmet starter mandag den 15. oktober og løber til og med torsdag den 18. oktober. Alle dage i tidsrummet fra 9.30 til 14.00. Dagene indeholder også et arrangement for deltagernes forældre, der onsdag den 17. oktober kan lære mere om Lyngby Boldklubs talentarbejde. Pro Soccer School dækker årgangene 2000, 2001, 2002 og 2003.
Prisen for deltagelse er 1.975 kr. og for det beløb får man bl.a. også en tøjpakke, forplejning og meget andet. Tilmeldingen sker efter først-til-mølle-princippet og er allerede i fuld gang. Sidste chance for tilmelding er på grund af øget interesse rykket længere ind i oktober måned, således at tilmelding er mulig frem til torsdag den 4. oktober.
Du kan læse mere om Pro Soccer School ved at klikke her.